Сервиз Терабайт

Вашето надеждно решение за всеки проблем

Защо да избереш нас?

Нашите специалисти са в състояние да решат всеки софтуерен и хардуерен проблем. Ангажирани сме в поддържането на най-високо качество на обслужване и работим в три лесни стъпки.

1.

Диагностика на проблема.

2.

Обсъждаме с Вас повредата, както и конкретна цена за извършване на ремонта. Вие решавате за стъпка 3.

3.

Отстраняване на проблема.

Ние предлагаме:

  • сервиз на ниво елемент, независимо от сложността на повредата
  • подмяна на дефектирали или счупени части /батерии, памети, процесори, хард дискове, оптични устройства, кабели, клавиатури, панти и т.н./
  • подмяна на счупени, или повредени матрици (дисплеи)
  • почистване и профилактика на системата за охлаждане
  • продажба на адаптори и други консумативи
  • прехвърляне / запазване на информация
  • инсталация на предоставен от клиента софтуер
  • инсталация на закупен от фирмата софтуер
  • инсталация / подмяна на драйвери
  • инсталиране на антивирусен софтуер и почистване от вируси

За корпоративни клиенти

  • Екип от специалисти се грижи зa работоспособността на Вашите системи
  • Поддръжка на място при клиента, по телефон и дистанционно
  • Предимство пред всички и максимално бърза реакция за отстраняване на проблема
  • Гаранция за надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.
Виж повече
За корпоративни клиенти (с над 5 компютъра) се предлага абонаментно поддържане (софтуерно и хардуерно) на място при клиента, по телефон и дистанционно (при наличие на интернет връзка).
Клиентите с абонаментни договори ползват предимство пред всички. Получават максимално бърза реакция за отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми и за възстановяване на работоспособността на компютърните системи в офиса. 
Абонаментната поддръжка гарантира професионална техническа помощ, с предварително планирани разходи, чрез заплащането на фиксирана месечна такса. Екип от специалисти се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност, независимо от това колко често възниква такава необходимост. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите на клиента. 
Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата - операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички абонирани работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване. Гарантира се на клиентите надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи. 
Цената на абонаментната поддръжка, както и всички условия се определят по договаряне според спецификата на всеки клиент.