За корпоративни клиенти (с над 5 компютъра) се предлага абонаментно поддържане (софтуерно и хардуерно) на място при клиента, по телефон и дистанционно (при наличие на интернет връзка).
Клиентите с абонаментни договори ползват предимство пред всички. Получават максимално бърза реакция за отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми и за възстановяване на работоспособността на компютърните системи в офиса.
Абонаментната поддръжка гарантира професионална техническа помощ, с предварително планирани разходи, чрез заплащането на фиксирана месечна такса. Екип от специалисти се грижи зa работоспособността на Вашите системи и отстраняването на проблеми, които пречат на Вашата дейност, независимо от това колко често възниква такава необходимост. Превантивният характер на поддръжката гарантира минимизиране на риска от проблеми в работата на системите на клиента.
Техническата помощ включва администриране на цялата информационна структура на фирмата - операционни системи, приложен софтуер, антивирусна защита, поддръжка на всички абонирани работни станции и периферни устройства – принтери и скенери, сървъри, мрежа и мрежово оборудване. Гарантира се на клиентите надеждност, професионализъм и конфиденциалност при поддръжката на информационните системи.
Цената на абонаментната поддръжка, както и всички условия се определят по договаряне според спецификата на всеки клиент.